5 Kasım 2015 Perşembe

karşılaştırmalı fondoten seçimim/kış aylarına özel

Merhaba.
Bugün sizlere favori kış fondötenimden bahsedeceğim.
Keyifli okumalar!
 
loreal,MAC,lancome,benefit,makyaj
 
RESİMDEKİ FONDOTENLER:
 Loreal True Match
 Benefit Hello Flawless
 M.A.C. Face and Body
Lancome Miracle Cushion
 
Kış aylarının gelmesiyle beraber soğuğun cildimize olan olumsuz etkileri kendini belli etmeye başlıyor. Bu sürede özellikle benim gibi hassas ciltliyseniz, yüzünüz çok daha kırmızı, karma cildiniz daha kuruya dönük ve genel cilt dokunuzda bozulmalar yaşayabiliyorsunuz.
 
Ancak, doğru bir cilt bakımıyla tüm bunların önün geçmek mümkün. Bir sonraki yazım da cilt bakım ürünlerim üzerine olacak.
 
M.A.C face&body
 
Kişisel tercihim bu fondöteni yaz aylarında kullanmak. Çünkü örtücülüğü az olan bu fondöten, kışın cildimde gösterdiği olumsuzluklarla beraber daha yetersiz hale geliyor.
Canlı ve parlak bir bitişi var.
 
BENEFİT hello flawless
 
Bu fondöten ise hem yaz hem de geçiş aylarında kullanılabilecek bir fondöten.
Yüzünüzü canlı gösterirken kapatıcılığı da orta seviyede.
Ben çok severek kullanıyorum.
Cildimi yormuyor ve kolay bir biçimde bütünleşiyor.
 
LANCOME miracle cushion
 
Benim efsanevi olarak tanımladığım bir fondöten..
Eğer cildinizde gözenekleriniz varsa MUTLAKA bir şans verin ve sonucun verdiği mükemmellikle kendinizi şımartın!
Ancak; örtücülüğü için aynı şeyleri kesinlikle söyleyemeyeceğim.
Ortadan aza doğru bir kapatıcılığı var.
Ama yarattığı pürüzsüz görünüm paha biçilemez!
 
LOREAL true match
 
 
loreal,fondoten,truematch,
 
İşte bahsedeceğim favorilerimden biri!
 Her zamanki gibi en sevdiğim en sonda:)
Benim kış favorim olan ve yenilenen tasarımıyla Loreal true match fondöten.
Yapısı pudralı ve kapatıcılığı ortadan fazla.
kurutma/sivilcelenme yapmıyor.
Siz çıkarana kadar yüzünüzde kalıyor.
Karma ciltte parlama yapan bölgelerde başarılı biçimde sabitleniyor.
Soğuğun etkisiyle fazlasıyla kızaran cildimi güzel bir biçimde kamufle ediyor
ve dengeliyor.
 
Umarım aklınızda olan, almayı düşündüğünüz fondötenlerden bahsetmişimdir ve cevap niteliğinde olmuştur..
Sevgilerimle,,
HOŞÇAKALIN!
:)

5 yorum:

  1. bb ya da cc krem kullananlardanım =)

    YanıtlaSil
  2. Benim yağlı cildim Benefit hello flawless ı sevmiyor, hele yazın kullanmak kabus olurdu herhalde benim için :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah yazın bir de onu sabitlemesi:( ciltten cilde çok farkediyor gerçekten seçimler.
      Sevgiler!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...