20 Kasım 2015 Cuma

cilt bakım rutinim(mucizevi bakım yağım)

Merhaba!
Bugün sizlere cilt bakım rutinimi yazıyorum.
Keyifli okumalar:)
 
 
bioderma,sensibio,karma,jel,karmacilt

Öncelikle cildimi Bioderma Sebium serisinin yüz yıkama jeliyle
güzelce yıkıyorum.
Çok köpürmüyor ancak güzel bir temizlik sağlıyor.
Karma cildim sevdi bu ürünü.
 
porerefiner,bioderma,gözenek
 
Temizlenmiş cildimde öncelikle gözenek problemi yaşadığım bölgeler İçin
Bioderma Pore Refiner ürününü mercimek tanesi büyüklüğünde kullanıyorum.
 
karma,yağlı,krem,bioderma,sensibio
 
Daha sonra Bioderma Sensibio Light yüz kremini
parmaklarımla önce ısıtıp sonra yüzüme tampon hareketlerle uyguluyorum.
 
avakado,avacado,göz,gözkremi,eye,eyetreatment
 
Göz kremim tabii ki Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avakado
Bu kaçıncı bilmiyorum,,, çok memnunum!
Mükemmel nem veriyor onun dışında beklentiniz olmasın
ki ürünün de vaadi nem zaten:)
Bu ürünü kullanabilene kadar açıkçası beğenmemiştim. Yüzük parmaklarınızın
arasında ısıtıp uyguladığınızda mükemmel sonuç veriyor.
 
                       Yukarıda anlattığım, sabah kalktığımda uyguladığım rutinimdi.
                                                                  Peki ya gece?
 
huilelotus,clarins,yağ
 
Gece tüm bunlara ek olarak yüzümü temizledikten sonra Clarins Huile Lotus bakım yağından
avcuma 3 damla alıp ısıtıyorum ve gözenekli bölgelerim ve gün içinde yağlanan bölgelerim ağırlıkta
olacak şekilde bastırarak uyguluyorum.
 
Sonra krem rutiniyle devam ediyorum. Bir cilt bakım ürününe mucizevi diyeceksem eğer
o ürün budur!
 
Ben rutinimden çok memnunum. En zor cilt tipi olarak tanımlanan karma cildim
bu rutinle oldukça barışık!
 
Umarım faydali bilgiler paylaşabilmişimdir,,
Sevgiyle kalın
Hoşçakalın!

4 yorum:

  1. Bu yağı çok seven var ama benim yağlı cildim sever mi hiç bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yağa yağ demek cesaret ister:) Çünkü hiç ağırlaştırmadan yapıyor işlemini.
      Ben çok memnun kaldım.
      Sevgilerime:)

      Sil
  2. Hiç birşeyim olmasın ... bana yeter dediğin bir ürün v ar mi? Ilk ne almalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek ablacığım Clarins bakım yağı çok güzel. Tek o olsa yeterli benim için.
      Sevgilerimle:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...