25 Kasım 2015 Çarşamba

shiseido ibuki serisi

Merhaba.
Bugün sizlere kullanıp bitirdiğim bir seriden bahsedeceğim.
Keyifli okumalar..



 Ben mümkün oldukça ürünlerin önce küçük boylarını deneyip beğenirsem
 büyük boylarını tercih ediyorum.


Bu seride 
-shideido gentle cleanser yüz yıkama ürünü
-shiseido softening concentrate serumu
-shiseido refining moisturizer nemlendiricisi bulunuyor.
shiseido

Shiseido ibuki gentle cleanser ürünü şu ana kadar kullandığım en güzel yüz yıkama ürünü.
Yapısı tam bir krem kıvamında. Oldukça yoğun ve bir fındık büyüklüğünde ürün tüm 
yüzünüzü temizlemenize yetiyor.
Suyla ıslattığınız yüzünüze,elinizde bulunan ürünü önce elinize dağıtarak daha sonra 
yüzünüze uygulayarak güzel bir köpürme sağlıyorsunuz.
Bıraktığı his anlatılamayacak türden çok ama çok güzel,mis gibi ve yumuşacık..








 İkinci ürünümüz shiseido softening concentrate.
Bu ürünü yüzünüzü yıkadıktan sonra,nemlendiricinizden önce uyguluyorsunuz.
Yüzünüzü nemlendiriciye hazırlıyor.
Yapısı hafif yapıda şeffaftan beyaza dönük bir rengi var.
Oldukça hafif ve hemen emiliyor.


shiseido refining moisturizer.
Ürünün çok akıcı,yoğun bir yapısı yok.
Karma/yağlı ciltler için de uygun.
Ancak şu sıralar kullandığım Bioderma Sensibio Light serisi (yazısı için buraya tıklayabilirsiniz) çok daha güzel.

Bu seriden önerdiğim kesinlikle shiseido gentle cleanser.
Güzel bir ürün.
Tertemiz ve yumuşacık bir cilt bırakıyor.

Sevgilerimle..

8 yorum:

  1. Shiseido benim en sevdiğim marka <3

    YanıtlaSil
  2. Ürünlerin içerikleri nasıl acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde diğer markalara göre daha temiz oluyor.

      Sil
  3. ibuki serisini hep merak ediyordum böyle küçük boylarda setini bulursam bende deniyim canım ;)

    YanıtlaSil
  4. Mini boy değerlendirme için çok iyi bir fırsat cidden. Gentle Cleanser'i deneyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ürün shiseido gentle cleanser ben çok memnun kaldım tatlım.
      Öpüyorum:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...