8 Aralık 2015 Salı

flormar indiriminde alınabilecekler/ öneri


Merhaba!
Flormar indiriminden neler alabilirsiniz?
Hadi çantanın içine bakalım:)


 
Benim seçtiğim ürünler bu şekilde. Çanta Flormar'ın hediyesiydi.
Dilerseniz ürünlere göz atalım.

aydınlatıcı,flormaraydınlatıcı
 
 flormar always in shape highliter

 
flormaraydınlatıcı,aydınlatıcı,highliter,alwaysinshape
 
Bu aydınlatıcının yapısı,kıvamı tam bir 'jöle!'
 
Kavanoz içinde olduğu için ya bir spatula yardımıyla yada elinizle uyguluyorsunuz.
 
Aydınlatma gücünü ben çok beğendim.
 
flormar always in shape highliter
uygulanmış hali
 
 
 
Ayrıntılı olarak görseli instagram hesabımda mevcut.
instagram: zeyuslove
 
flormar camouflage palette concealer
 
concealer,flormarconcealer,flormarkapatıcıpalet
 
Bu palet çok kullanışlı. Renkler ve işlevleri, en soldan başlıyorum:
 
sedef rengi: aydınlatıcı
bej rengi: yüksek kapatıcı özelliğine sahip
pembe renk: yeşile yakın bölgeleri nötrlüyor
yeşil renk: kızarık bölgeler için ki hassas,kolay kızaran ciltler için ideal
mor renk: sarıya çalan bölgeleri canlandırıyor
 
 
flormar fondöten fırçası
 
flormar,flormarfırça
 
Bu fırça iki taraflı. Büyük kısmıyla fondöten, küçük kısmıyla kapatıcı uygulayabiliyorsunuz.
Ben küçük kışıyla bu serideki aydınlatıcıyı uyguluyorum.
Oldukça güzel sonuç veriyor.
 
Benim önerilerim bu şekilde.
Flormar'da %50 indirim varken kaçırmayın derim!
 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,,
 
Hoşçakalın!:)
 

4 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım, şu kamuflaj paleti gözüme kestirdim ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) çok kullanışlı bir palet.
      sevgiler:)

      Sil
  2. aydınlatıcıyı ben de aldım daha deniyorum ama fena değil gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım uzun dönemde memnun kalırsın tatlım:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...