16 Aralık 2015 Çarşamba

aralık ayı favorilerim(rimel,manikür,krem)

Selam!
Bugün sizlere aralık ayı favorilerimden bahsedeceğim.
Ben yaklaşık bir aydan uzun süredir kullanıyorum
bu ürünleri
Bu ayı da çıkaracaklar, o yüzden erkenden yazıyorum.
Keyifli okumalar:)
 


 
Aşağıda gördüğünüz saç grubu favorim. Tangle teezer tarağı bilmeyeniniz yok sanırım,
Hem saçınızı çok kolay bir şekilde açıyor hem de hızlı uzamasında etkili.
Pantene keratin onarıcı serum benim merak ettiğim bir üründü.
Elseve mucizevi bakım yağım bitince aldım.
Saçlara güzel bir ışıltı kazandırıyor ve saçlarımın daha sağlıklı olduğunu hissediyorum.
Yves Rocher el kremi.
Bu kremden kaç tüp bitirdiğimi bilmiyorum, sanıyorum su
bazlı bir ürün ve bu yüzden emilimi mükemmel hızlı!
Bittikçe aldığım nadir ürünlerden.
İçeriğinin oldukça temiz olması da tercih sebebim tabii.

 
Jane Iredale mineral göz kalemi. Bu  kalem çok güzel ve kullanışlı.
Beyaz ve pembe olmak üzere iki farklı ucu var.
Hem göz pınarlarınızı aydınlatabiliyor hem de far olarak kullanabiliyorsunuz.
Ben öyle yapıyorum en azından:)
Rimel London scandal eyes 005 nude. Bu kalemi göz içime uyguluyorum çok memnunum.
Maybelline kapatıcı: Uygulamasıve süngeri sayesinde dağıtması çok kolay.
NOTE maskara: Bu maskara da yine bittikçe aldığım nadir ürünlerden.

 
 
Garnier BB krem, uygulandığı anda cilde çok hoş bir görünüm kazandırıyor.
Hafif parlak bir bitişi var ancak bu kesinlikle yağlı sonuç veren bir görünüm değil.
Çok kapatıcı değil, günlük kullanıma uygun.
 
 
 
Sally hansen kütikül giderici jel: Bu ürün çok kuvvetli bir ürün dolayısıyla eğer
hassas tırnaklarınız varsa kırılmalara yol açabiliyor.
Ancak temizleme konusunda mükemmel bir ürün.
Lapitak tırnak kremi: Bu ürünü tam kasaya giderken görüp sepete atmıştım. Ben
yeni tanıştığım ürünlerin ilk olarak deneme boyunu tercih ediyorum.
Kullandığımdan beri manikürüm çok daha zevkli hale geldi, vazgeçilmezim oldu diyebilirim.
 

 

 
Bu ürünler için çektiğim videoya aşağıdan ulaşabilirsiniz:)
 
İnstagram: zeyuslove
Snapchat: zeyuslove
 
Sevgilerimle!


2 yorum:

  1. Tarakla ilgili o kadar güzel şeyler duydum ki galiba artı alıp denemenin vakti geldi. Bb kremin kapatıcı olmadığını başka yerde de okumuştum. Güzel bilgiler oldu bizim için teşekkürler
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim vakit ayırıp okuduğunuz için,,,
      sevgilerimle:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...