20 Nisan 2017 Perşembe

Avene Hydrance Optimale (Avene Hydrance Optimale Legere Hassas Karma Ciltler İçin Nemlendirici)

Selam! Bugün sizlere, benim gibi hassas ciltliler için tolerasyonu yüksek ve hafif kullanımı
olan bir üründen bahsedeceğim.

Sizin de karma, hassas, alerjik bir cildiniz varsa yazdıklarıma göz atabilirsiniz:)


                                        Benim için konu cilt olunca, akan sular duruyor.. 
               Çünkü cilt, kaybedildiğinde geri dönüşü çok zor olan bir örtü tabakası bana göre. Bu yüzden yüzüm için ürün seçerken oldukça dikkatli davranıyorum.
             Avene, benim uzun zamandır kendisinden emin olarak ve severek kullandığım nadir markalardan. Tabii her ürününü kullanmıyorum ancak, termal suyu ve bu renkli nemlendiricisini ben çok beğeniyorum.
               Ürünün ambalajı çok hoşuma gitti, uzun ve ince tasarlanmış. Kullanımı kolay bir yapısı var. İçeriğinde 30 SPF bulunuyor ki bence bu oldukça iyi.
               Hem nemlendiriciniz, hem güneş kreminiz hem de ton eşitleyiciniz oluyor bu ürün bi anlamda.
                Ürünün ucu bu şekilde, basınç uyguladıkça yeterli miktarı siz ayarlıyorsunuz. Yapısı yoğun değil, M.A.C Face&Body kullananlarınız varsa bilirler yapısını, o kadar sıvı da değil,tam olması gerektiği kıvamda.
              Avene Hydrance Optimale, cildinizde fazla kızarıklık varsa veya bozulmalar varsa kapatıcı işlevi görmeyecektir ki vaad ettiği bu da değil aslında.
    Az önce de bahsettiğim gibi, tek seferde 3 işlem uygulamak için ideal.
             Ben çok sevdim, cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı yalnız tek dezavantajı akşama doğru parlama yapması karma-yağlı ciltlerde. Onun da çözümünü çoğunuz biliyorsunuz zaten, ufak bir pudra dokunuşu:)

                           Yeni bir yazıda görüşmek üzere, hepinizi çok seviyorum.
                                                            Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...