7 Nisan 2017 Cuma

Bioderma Hydrabio SPF30

Selam!
Güneşin yavaş yavaş kendini göstermeye başladığı bu günlerde sizlere pratik bir üründen bahsedeceğim.
Keyifli okumalar:)





Bioderma, benim uzun zamandır severek ve güvenerek kullandığım markalardan bir tanesi. Cilt bakımına ve korumasına oldukça önem verdiğimi biliyorsunuz.

Bioderma Hydrabio Eau De Soin SPF30 Nemlendirici nemlendirme özelliğiyle yüz bakımında mükemmel tolerans sağlayan bir ürün, termal sulardan farklı olarak çalkalandıktan sonra kullanılıyor.

 Parfüm gibi püskürtüp kullanabiliyorsunuz, ferahlığı ve konforu oldukça güzel. Toleransı düşük, hassas, nemsiz ciltler tarafından rahatlıkla kullanılabileceğini düşünüyorum zira benim cildim bunların hepsine uyuyor:)

Ayrıca bu ürün de hem cildi koruyan hem de güneşten gelen zararlı ışınlara karşı koruyan, oldukça pratik bir ürün oldu!






Ürün başlığı fotoğrafta görüldüğü gibi,normal spreyli başlıklardan. Bir defa bastığınızda yeterli miktarda ürünü püskürtüyor.

Ürünün süresiz çıkışı yok, ben 3 veya 4 basmada tüm yüzüme uygulamış oluyorum.



Etkileri arasında nemlendirme ve SPF 30 koruma vaat edilmiş. Bana göre özellikle çalışan bayanlar için kurtarıcı bir ürün olabilir.
Normalde sabah ve akşam cilt temizliği-nemlendirme rutinimi hiç aksatmıyorum, sabahları nemlendirme sonrası güneş kremimi mutlaka uyguluyorum.
Ancak, bu ürünle beraber bu ikiliye ayırdığım süre sadece yarım veya bir dakikaya düşmüş oldu.
Pratiği ve emilimi benden geçer not aldı, bir de sabahları maksimum 1 dakikada cilt bakımımı yapabiliyor olmam!
Bu açıdan süper! :)




Bioderma Hydrabio Eau De Soin SPF30 Nemlendirici bana Dermokozmetika tarafından gönderildi. Ürünlere ulaşma konusunda herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Oldukça ilgili bir ekip.
Bioderma herkese güzellik yapmış ve ulaşılabilir bir fiyat koymuş.
Ürüne buradan buradan ulaşabilirsiniz:)
Sevgiler!


4 yorum:

  1. benimde çok sevdiğim bi koruyucum zeynepcim güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacığım, teşekkür ederim, sevgiler..

      Sil
  2. ben bunu denedim boğulup ölüyordum az kalsın :( bu arada bloğumun 2. yaş günü çekilişime beklerim ♡ sayfanda duyurma imkanın olursa da çok mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa, neden öyle oldu acaba:( tabii katılıyorum hemen çekilişe, kocaman sevgiler!:)

      Sil

Hamilelik günlüklerim-36+1

 Selam! Sıcaklardan neredeyse eriyecek olduğumuz günlerdeyiz. İçimde zaten var olan bir klima ile dolaşırken bu derece sıcaklarda bayılmamay...